Шановні вчителі, батьки, учні!
Ми, громадська організація «Центр громадського моніторингу та аналітики»
звертаємось до Вас із цим листом та просимо Вас взяти участь у проведені незалежного
опитування керівників та працівників сфери освіти в м. Тернопіль по темі «Інклюзивна
освіта».
Опитування проводиться в рамках підготовки «Стратегії розвитку інклюзії в м.
Тернопіль» та є анонімним. Стратегія розроблятиметься нашою організацією в співпраці з
Інклюзивно-ресурсним центром при Тернопільському національному педагогічному
університеті та Тернопільською міською радою. За результатами опитування буде проведено аналіз та визначення основних напрямків, на основі яких будуть сформовані завдання та заходи Стратегії.
У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас взяти участь у опитуванні.
Посилання на анкети (оберіть Ваш тип закладу):
Опитувальник для директорів закладів середньої освіти:
Натисніть тут, щоб швидко відповісти
Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні (за покликанням https://forms.gle/VaZXtLaMtXvoPCQx7 ) щодо формування освітнього середовища Вашого навчального закладу. Опитування анонімне, а його узагальнені результати будуть використані для планування освітньої політики в місті в цілому.
Прочитайте запропоновані твердження. Відмітьте варіант, який, на Вашу думку, найбільше підходить до Вашої школи («Зовсім ні» , «Певною мірою», «Здебільшого», «Повністю»), або напишіть свій варіант у графі – «інше».
РОЗДІЛ 1. «Сприятливе для здоров’я і навчання фізичне середовище
- У школі створено належні санітарно-гігієнічні умови та належний рівень пожежної та електричної безпеки, забезпечено доступ до якісного харчування, майданчиків для занять фізичною культурою, медпункту тощо.
- У школі створено освітній простір для активного навчання школярів з урахуванням особливостей їхнього розвитку (сучасні мультимедійні засоби, обладнання, навчальні матеріали, оновлені кабінети).
- Інтер’єр та облаштування коридорів, фойє, залів і класів створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу.
РОЗДІЛ 2. «Комфортне психосоціальне середовище»
- Школа підтримує дружню, заохочувальну і комфортну атмосферу для всіх учасників освітнього процесу.
- Школа проводить активну політику щодо недопущення всіх видів насильства і має чіткі механізми реагування на прояви булінгу, насильства і знущання.
- В школі створений простір для психологічного розвантаження та відпочинку учнів, забезпечується надання психологічних консультацій та психосоціальної підтримки, для дітей, які її потребують та дітей із сімей у складних життєвих обставинах.
- Шкільна психологічна служба забезпечена організаційними можливостями для ефективної роботи.
РОЗДІЛ 3. «Ефективне освітнє середовище»
- Школа враховує індивідуальні особливості школярів, різні стилі навчання, підтримує активне навчання і критичне мислення, звертає увагу на формування життєвих навичок на засадах компетентнісного підходу.
- Учні мають можливість обирати предмети варіативного складника освітньої програми з урахуванням запитів більшості або профорієнтаційних перспектив.
- Всі учні можуть спробувати себе у музичних, мистецьких або сценічних видах діяльності, інших варіантах позашкільної активності, спрямованої на розвиток їхніх здібностей.
- У школі учні почуваються вмотивованими, потрібними й вислуханими, залученими до спільних активностей.
- У школі створено систему взаємонавчання і взаємопідтримки вчителів, які постійно підвищують свою кваліфікацію за дистанційними та очними формами навчання.
РОЗДІЛ 4. «Ефективне шкільне управління, партнерство і участь.
- Школа має визначену місію і кодекс поведінки, які сприймаються усіма учасниками освітнього процесу.
- Управління школою відбувається на засадах самоврядування, демократії, рівного доступу, прозорості та поваги до різноманіття культур.
- У школі функціонує учнівське самоврядування, яке має значний вплив на процеси, які відбуваються під час навчання.
- Батьки учнів беруть активну участь у житті школи.