Загальна середня освіта
Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети створена шляхом злиття Тернопільської обласної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області відповідно до рішення двадцять четвертої сесії Тернопільської міської ради від 20 квітня 2018 року №7/24/18.
Діяльність закладу спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету міністрів України, Концепції НУШ та інших законодавчих та нормативно-правових документів з питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».
Здобуття повної загальної середньої освіти включає три рівні:- - початкова освіта тривалістю 4 роки;
- - базова середня освіта тривалістю 5 років;
- - профільна середня освіта тривалістю 2 роки.
Профільна середня освіта здобувається за академічним спрямуванням філологічного, суспільно-гуманітарного та мистецького профілів.
На кожному рівні освіти забезпечується виконання державного стандарту, а також надається теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих здібностей, фізичного і морального здоров’я учнів, здійснюється формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.
Успішне навчання учнів забезпечують 129 висококваліфікованих педагогів.
З них:- - спеціаліст вищої категорії - 80 (12 - «учитель-методист», 13 – «викладач – методист», 27 - «старший учитель», 4 - «старший викладач»);
- - спеціаліст І категорії - 18;
- - спеціаліст ІІ категорії - 8;
- - спеціаліст - 21;
- - молодший спеціаліст – 2.
Всі учні навчаються в естетично обладнаних навчальних приміщеннях. У школі є актова зала, спортивна зала, їдальня, медичний пункт, стоматологічний кабінет, бібліотечно - інформаційний центр, 3 кабінети інформатики, 2 комбіновані майстерні, 8 кабінетів для занять мистецькими дисциплінами та 2 хореографічних зали.
Мистецька освіта
1. Художній відділ.
Педколектив художнього відділу передає свій досвід, вміння та захоплення мистецтвом живопису та скульптури обдарованим, талановитим дітям. Учні художнього відділу мають змогу вдосконалювати вміння малювати, ліпити, а також майструвати та займатися дизайном, вивчаючи предмети: «Малюнок», «Живопис», «Композиція», «Скульптура», «Декоративно-ужиткове мистецтво», «Історія образотворчого мистецтва», «Кольорознавство», «Шрифти», «Креслення», «Комп’ютерна графіка». Їх персональні виставки прикрашають стіни рідного ліцею. Випускники успішно продовжують навчання у вищих навчальних закладах на факультетах дизайну та художнього мистецтва.
На базі відділу працює художній гурток для дітей ліцею.
2. Хореографічний відділ.
Учні хореографічного відділення мають змогу вивчати такі профільні предмети, як: «Класичний танець», «Народно-сценічний танець», «Сучасно-бальний танець», «Композиція танцю», «Фольклорний танець», «Історія костюма», «Історія української хореографії», «Народні танці в стилі модерн», «Теорія і методика роботи з дитячим хореографічним колективом». На базі хореографічного відділу створені та успішно працюють колективи: Зразковий ансамбль класичного танцю «Перлина», ансамбль народного танцю «Галичанка», тріо «Максимум», ансамбль танцю «Юність» - багаторазові переможці всеукраїнських та міжнародних конкурсів; хореографічні колективи «Намистинки» та «Смайли».
3. Музичний відділ.
3.1. Струнно-смичковий відділ.
На струнно-смичковому відділі діти навчаються грі на скрипці та віолончелі. Юні виконавці вражають натхненною грою, стають лауреатами та переможцями престижних конкурсів. Випускників цього відділу можна зустріти в оркестрах України та Європи.
3.2. Народний відділ.
Досвідчені викладачі відділу передають свою любов до звучання народних інструментів та навчають грі на бандурі, гітарі класичній, бас-гітарі, баяні, акордеоні, сопілці. Відділ пишається своїм ансамблем бандуристів «Риндзівочка», який став джерелом духовності та відродження національних музичних традицій.
3.3. Фортепіанний відділ.
Класичною ознакою виховання культурної, освіченої особистості вважається вміння грати на фортепіано. Учні ліцею не лише здобувають основи професійної майстерності, а й формуються як творчі особистості. Учні фортепіанного відділу мають змогу вивчати гру на фортепіано, роялі та синтезаторі.
3.4. Теоретично-хоровий відділ.
Теоретично-хоровий відділ пишається своїми традиціями. Його висококваліфіковані викладачі допомагають учням оволодіти мистецтвом вокалу (академічного, естрадного, народного), диригування, загального фортепіано, викладають сольфеджіо, музичну літературу, історію музичного мистецтва, імпровізацію. Молоді таланти та випускники є лауреатами та призерами конкурсів, беруть участь у всеукраїнських проектах та концертах.
3.5. Відділ духових та ударних інструментів.
Відділ духових та ударних інструментів охоплює великий перелік інструментів: флейта, кларнет, саксофон, труба, ударні інструменти (малий барабан, великий барабан, ксилофон, металофон, конги, перкусійні інструменти (дерев’яна коробочка, кастаньєти, маракаси, тамбурин, трикутник, шейкери, бубон, тріскачка, дзвіночки, тарілки, ритм-палички).
Правила зарахування
ДО УВАГИ БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ!
Територія обслуговування
Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети:
- вулиця Енергетична, Енергетична бічна,
- проспект Злуки (буд. 2-16 - парні, буд. 39-53),
- вулиця Б. Лепкого (буд.1-7),
- вулиця Патріарха Любомира Гузара (буд. 2, 4, 6)
Важлива інформація
Зарахування учнів у класи мистецького спрямування здійснюється незалежно від території обслуговування!
Адміністрація
Графік прийому документів
вівторок 9.00 - 14.00
середа 10.00 - 16.00
четвер 12.00 - 17.00
каб. 101 (Герзун Мирослава Андріївна)
середа 10.00 - 16.00
четвер 12.00 - 17.00
каб. 101 (Герзун Мирослава Андріївна)
ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!
Якщо дитина або один з батьків зареєстровані на території Тернопільської міської об’єднаної територіальної громади, то довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків) заклад освіти формує самостійно.
Для виготовлення висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами звертатись у комунальну установу «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Тернопільської міської ради.
Графік роботи:
Пн.-Пт. 8:00 - 17:15
Контакти:
46000 м. Тернопіль,
бульвар Тараса Шевченка, 1
Телефон: (0352) 43-49-42
Email: kuirc1tmr@gmail.com
Адміністрація
НАГАДУЄМО БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ЩО ДОВІДКУ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ У ШКОЛИ ТЕРНОПОЛЯ ПРИНОСИТИ НЕ ПОТРІБНО.
Нагадуємо батькам:
Якщо ваша дитина зареєстрована у місті Тернополі або населених пунктах, що приєднані до Тернопільської громади, давати паперову довідку про місце реєстрації у школу не потрібно. Адже керівники закладів освіти мають доступ до відповідних даних, відтак, можуть самостійно перевірити місце реєстрації.
Якщо ваша дитина зареєстрована у іншій громаді, батьки можуть самостійно сформувати відповідний витяг через портал «Дія». Ця процедура займає лише 2 хвилини та є безкоштовною. Сформований витяг містить інформацію про особу, адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця її проживання (перебування), а також адресу й дату зняття з місця проживання або відомості про скасування декларування/реєстрації/зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!
Форми медичних довідок, які надаються у заклад освіти:
Форма 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду» видається всім дітям відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.08.2010 № 682 «Схема періодичності обов'язкових медичних профілактичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів»:
1. Дітям які вступають у ЗЗСО.
2. Дітям 2-11 класів видають форму 086-1/о, в якій у графі 10 вказують проведені профілактичні щеплення, які зроблені дитині після первинної (при оформленні в школу) видачі форми 086-1/о та вказувати:
а) «щеплений (-а) по віку повністю»;
б) «дитина в процесі вакцинації та ревакцинації»;
в) «відмова від профілактичних щеплень»;
г) «щеплення протипоказані постійно або довготривало». В даному випадку додається медичний висновок комісії про відвід від проведення профілактичних щеплень по медичних показах.
3. На дітей 10-11 класів при видачі форми 086-1/о додатково видавати форму 086-2/о «Карта профілактичної роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів, їх батьками або законними представниками щодо виявлення факторів ризику алкогольних та наркотичних проблем".
Формa 063/о «Карта профілактичних щеплень»:
1. Видача форми 063/о проводиться всім дітям, які вперше оформляються у заклад загальної середньої або дошкільної освіти та яким своєчасно проведені профілактичні щеплення, дітям з порушеним календарем щеплень, які знаходяться в процесі вакцинації та (або) ревакцинації, згідно індивідуального графіку проведення профілактичних щеплень.
2. Дітям, які мають постійні або довготривалі (більше 6 місяців) протипокази до профілактичних щеплень окрім форми 063/о надається відповідний медичний висновок засідання комісії (комісія ЛКК) при ТМДКЛ з питань оформлення протипоказів до профілактичних щеплень.
3. У випадку відмови батьків від профілактичних щеплень при оформленні дитини вперше в заклади дошкільної або загальної середньої освіти, дитині надається довідка комісії лікувального закладу про відмову батьків дитини від профілактичних щеплень, проводиться бесіда щодо необхідності проведення профілактичних щеплень дітям, які будуть відвідувати організовані колективи. Копію ЛКК відмови вручають батькам, а ті по бажанні,- керівникові установи (школи).
Платні послуги
Дистанційне навчання
До відома учасників освітнього процесу
Для подальшого обміну інформацією щодо навчального матеріалу для дистанційного опрацювання (за потреби)
використовуйте електронні адреси вчителів ( консультації, додаткові завдання тощо).
Навчальні матеріали для дистанційного опрацювання
Рекомендації для вчителя
щодо організації дистанційного навчання
у Тернопільському ліцеї №21- спеціалізованій мистецькій школі
імені Ігоря Герети
-
Дистанційне навчання не означає проведення уроків в режимі онлайн. Важливо, щоб в учнів були чіткі інструкції щодо завдань, які необхідно виконати, доступ до навчальних матеріалів.
-
Регулярний зворотний зв’язок про досягнуті результати важливий, але не слід його вимагати щодо кожного завдання.
-
Розробіть узгоджений навчальний графік між усіма вчителями-предметниками.
-
Запропонуйте учням щотижневий план занять із розподіленим часом для роботи онлайн, план самостійної роботи, читання і консультацій.
-
Використовуйте наявні навчальні матеріали: підручники, цифрові ресурси, відео, телепрограми.
-
Не створюйте новий матеріал у великих обсягах. Приділіть достатньо уваги плануванню навчального дня.
-
Учневі потрібно більше часу, щоб опанувати навчальний матеріал дистанційно, тому зменшіть обсяг навчального матеріалу.
-
У процесі оцінювання успішності учнів акцентуйте на формувальній оцінці для всього класу або для окремих груп класу в формі коментарів чи різних задач.
-
Встановіть регулярне спілкування з батьками через класних керівників –батьки будуть інформувати вчителя про процес навчання дитини.
-
ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що вчителю і учневі не потрібно постійно спілкуватися через інтернет, головне – щоб учень міг поставити свої питання, з’ясувати деталі завдання і не проводити весь свій час навчання тільки за електронним пристроєм!
Проєкт “Єдина школа”